Subject: Vana-Madise kinnistu elektriliitumine, Sarapuu küla, Otepää vald, Valgamaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jan 2025 19:46:50 +0200

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Otepää vallas, Sarapuu külas ja Laukülas
projekteermisel oleva Vana-Madise kinnistu elektriliitumise projekti
asendiplaani, seletuskirja ja kasutusõiguse ala plaanid. Tööde käigus
paigaldatakse olemasoleva kilbi taha täiendav jaotuskilp ning rajatakse
paralleelselt maanteega uus keskpinge maakaabelliin.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.